رئیس هیئت ورزش همگانی گفت:نگاه به تمام سطوح ورزشی و اولویت به ورزش همگانی و اهداف تربیتی و فرهنگی آن برای ما بسیار حائز اهمیت است.
به گزارش روابط عمومی هیئت ورزشهای همگانی در بازدید رئیس هیئت ورزشهای همگانی به مناسبت ایام ا... دهه فجر از زارچ با اعلام این مطلب افزود: ما باید ورزش همگانی را با تندرستی و سلامت عجین کنیم ونشاط وسلامتی و شادابی را در بین جامعه ارتقاء بخشیم.
وحیدرضا خباززاده با تأکید مقام معظم رهبری برای توجه جدی به ورزش بیان داشت همه دستگاهها در بخش دولتی و خصوصی باید با یک نگاه همه جانبه و مشارکت عمومی در مسیرتحقق فرامین مقام معظم رهبری گامهای مؤثری بردارند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد امروزه ورزش باید به عنوان یک نیاز روزمره در فرهنگ زندگی خانواده ها و جامعه گنجانده شود و با توجه به بیماریها و پیشگیری از آن همه ملزم به ورزش کردن هستند.
رئیس هیئت ورزشهای همگانی افزود باید حضور و مشارکت مردم در ورزشهای همگانی در جامعه با شور خاصی بیشتر صورت گیرد تا شاهد جامعه ای با وضعیت روحی، جسمی و روانی ایده آل باشیم.
شایان ذکر است در این سفر یک روزه و بازدید از هیئت ورزشهای همگانی شهر زارچ گزارشی از عملکرد و فعالیتهای انجام شده ارائه و به بررسی مشکلات و راهکارهای آن پرداخته شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا